poniedziałek, 13 maja 2013

G.NA płacze na "Mamma Mia" na pamiątkę trudach swojej rodziny


G.NA nie mógł się powstrzymać, ale rzucić kilka łez na ostatnim odcinku KBS 2TV "" Mamma Mia ".
G.NA wystąpił gościnnie w serialu z matką i podzielił się z trudami przeszła jako małe dziecko. Matka G.NA 's wynika, że G.NA nie był w stanie żyć z nią, ponieważ była dzieckiem. Dzieliła, " Kiedy G.NA miał 6 lat, jej ojciec zmarł, a ona została podniesiona przez jej babcia i ciotki . "G.NA dodał:" Mam młodszą siostrę, ale odkąd mój ojciec zmarł, wszyscy mieszkali oddzielnie . "
Matka G.NA 's wspólne, " tylko razem spędzony ze mną był 6 lat ona miała jako dziecko. Ale G.NA stara się brać wszystkie obowiązki jako najstarszej córki . "
G.NA ujawniło również, " Kiedy ludzie pytają mnie, co moim marzeniem jest, ja zawsze odpowiadam, że jest się ożenić i mieć dużo dzieci. Chcę żyć razem z rodziną wkrótce . "
Następnie matka G.NA 's wspólne pismo G.NA napisał do niej w podziale Korean zanim stała założona artysta. Jako MC Park Mi Sun odczytać z listu: " Ja zamierzam się sukcesem i mam zamiar pomóc, Hannah, i cała nasza rodzina , "G.NA nie mógł powstrzymać łez od płynących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz