wtorek, 20 maja 2014

Sistar operacje plastyczne

sistar

Hyorin
Hyorin Sistar Sexy white dress

Niezaprzeczalnym jest to, że Hyorin zrobiła sobie najwięcej z tej grupy, sama artystka przyznała się do wszystkich(?) zabiegów plastycznych oraz udzieliła o nich wiele wywiadów.
120716_sistar_hyorin44037Bez tytułu
Piosenkarka powiększyła sobie oczy oraz zrobiła sobie podwójną powiekę.
W wywiadzie mówi, że od debiutu w 2010 roku była krytykowana przez koreańskie media na rzekomo brak piękna – przyznała również, że nawet jej mama powiedziała jej, że nie jest ładna.
Przez mnóstwo negatywnych komentarzy skierowane do jej wyglądu nic dziwnego, że Hyorin przyznała, że pragnie iść pod nóż.
Powiedziała, że zrobiła już 10 poprawek na ciele, (laminowane zęby też ;o) ponoć także powiększyła piersi.
20111208_hyorin_sistar-459x328
Poddała się również operacji podbródka, szczęki i czoła.
Sakurai_2Hyorin
Hyorin wszystkie operacje zrobiła przed debiutem , ponieważ jej agencja nie pozwala na operacje plastyczne. W jednym z wywiadów powiedziała, że przed debiutem chciała stać się ładniejsza, więc poszła do około dwóch, trzech klinik. Jeden z lekarzy powiedział jej, że jak chce operację musi zrobić ich więcej niż na 10 razy.
642-5764Po tamtym wywiadzie internauci zaczęli wyszukiwać zdjęcia Hyorin przed debiutem i porównywali je z obecnym jej wyglądem.
Ludzie zaczęli mówić, że nie ma aż takiej dużej różnicy z wyjątkiem twarzy, która jest teraz ciut mniejsza.
Internauci skomentowali: „Ona wygląda tak samo jak przedtem”, „Ona wygląda inaczej z powodu makijażu”, „Ona stała się ładniejsza”.
tumblr_mefgednprD1rfiyx8o1_500
Były również pogłoski, że poddała się operacji nosa i policzków ale to nie jest potwierdzone.

BoraSISTAR-Bora

Bora jest w 100% naturalna, nie poddała się żadnemu zabiegu plastycznemu.
20120430051044_196105_480_734
Potwierdzają to zdjęcia z młodości, a także to, że sama artystka powiedziała, że nigdy nie poszła pod nóż :)
bora1
Bora w jednym z wywiadów została zapytana co sądzi o operacjach plastycznych to odpowiedziała: „To nie jest tak, że nie myślę o o tym ale powiedziano mi, żebym tego nie robiła”. Kiedy otwieram szeroko oczy to mam wtedy podwójne powieki, a zazwyczaj ich nie mam. Poszłam do chirurga plastycznego aby zrobić podwójne powieki ale powiedział mi, że te oczy, które teraz mam są bardziej atrakcyjne”.
Nq24KW97
O jej nosie stwierdziła: „Mimo, że mój nos nie jest taki wysoki jak u innych gwiazd to i tak jestem z niego zadowolona”.
sistar-bora-in-bikini004255j3322up7ljq644lp

Dasomdasom

Dasom zrobiła tylko podwójne powieki, a to czy przyznaje się do tego czy nie, nie mogłam znaleźć w internecie. Prawdopodobnie piosenkarka nie udzieliła ani jednego wywiadu na ten temat.
dasom1
Bez tytułu
1342324913462-512x1024
Były plotki, że zrobiła sobie również usta, chociaż ja osobiście w to wątpię.
TbIJp (1)

Soyou20100323soyu2460x460 

O Soyou kompletnie nic nie mogłam znaleźć, ale moim zdaniem nic nie zrobiła z twarzą ani z ciałem. 
soyu2
sshtm_20130721192014c010c011_59_20130722104602
Na pewno jedyne co zrobiła, to schudła :D
soyu-1
#KpopLivePolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz