wtorek, 20 maja 2014

operacje plastyczne f(x)

fx69

Victoriaf(x) Victoria IPKN (1)

Victoria udzieliła wywiadu, w którym powiedziała: „Naprawdę boję się igieł. Nie tak dawno pojechałam do Afryki na nagranie filmu do show i miałam otrzymać szczepienia. Strasznie się bałam. Nie mogę nawet marzyć o operacji plastycznej. Victoria wyjawiła również, że była brzydkim dzieckiem. Wyjaśniła: „Twarz mojej mamy była jak biały klejnot, a moja skóra ciemna, a moje oczy były tak duże jakby miały zaraz wyskoczyć.”
tumblr_lbpqkxoKpp1qde6d8Bez tytułutumblr_lajcuvBWMy1qeqs6po1_500S7zOWbFJak widać, Victoria cały czas tak samo wygląda (urodziła się już z tymi pięknymi oczami a w dodatku z podwójną powieką xD), więc nawet nie ma co spekulować o operacjach.
W internecie jest strasznie mało zdjęć z jej dzieciństwa oraz zdjęć porównawczych z serii „przed” i „po”. 
vic1Także reasumując, Victoria jest w 100% naturalną pięknością :) Też się z tym zgadzacie? :D

Amberamber-liu-dress

Wiem, że to photoshop ale tak mi się podoba *.*
O Amber i jej operacjach plastycznych nic kompletnie nie jest napisane. To jest jednoznaczne z tym, że raperka jest również w 100% naturalna :)
50321520100503_ambertaaka słodka ^.^
pobrane (1)tumblr_majsx05jSt1qhramio1_1280jakby ktoś miał jakieś wątpliwości to Amber jest po prawej stronie xD
pobranea tu po lewej ;D
tumblr_lggzziII9G1qctjwqo1_400Jak widać, nic się nie zmieniła, nie ma co podejrzewać o operacje plastyczne ;-)

Krystal20130107_krystal_age-600x795

Krystal jest podejrzewana o tak jakby ‚powiększenie’ podwójnej powieki, bo naturalnie piosenkarka już urodziła się z nimi, ale nie były tak zauważalne.
Na jednych zdjęciach prawie w ogóle nie widać tej podwójnej powieki..
tumblr_mtjn6abthW1rddbxfo1_1280vlcsnap2010071200h34m17krystal
..a na drugich już można wyraźnie zauważyć:imagestumblr_mtjn6abthW1rddbxfo3_400tumblr_mtjn6abthW1rddbxfo2_400
Niektórzy uwierzyli w tą plotkę komentując:
„Ludzie..kiedyś na prawdę myślałam, że jej oczy były urocze. Dlaczego to zrobiła?..”
„Jestem pewien, że zrobiła ponownie podwójną powiekę, nie powinna tego ponownie zrobić, opuchlizna wtedy ciężej zejdzie.”
„Niedługo nagrywa swoją dramę, zrobiła ponownie podwójna powiekę? Myślę, że opuchlizna jeszcze nie zeszła jej.”
„Powinna zostawić te oczy w spokoju, co jeśli opuchlizna nie zejdzie do rozpoczęcia nagrywania dramy..”.
„Pierwszy raz jak zrobiła operację wyglądała ładnie i naturalnie, ale teraz sama nie wiem..”.
Po komentarzach można wywnioskować, że internauci podejrzewają ją nie tylko o jedną operację ale o dwie! :O.
Sama nie jestem pewna czy w końcu zrobiła sobie te oczy czy też nie. Wydaje mi się, że te podwójne powieki to kwestia makijażu.
A jakie jest wsze zdanie?
nE79RV23200907130858104383f(x) Krystal pre debut photosHx58tP92

Lunaeba3a8eb8298

Luna prawdopodobnie nie udzieliła na temat swojej operacji plastycznej żadnego wywiadu, ponieważ nie mogłam nic znaleźć :D
Każdy uważa, że piosenkarka zrobiła sobie operację na nogi, a dokładniej pozbyła się mięśni z nóg(ale oczywiście nie do końce wszystkich mięśni, po prostu je zmniejszyła :D)
Zobaczcie sami:
09page
A tu porównanie:(na zdjęciu poniżej pomyliłam się z podpisem „przed” i „po” – kolejność ich miała być odwrotna, mam nadzieję, że się połapaliście :Dsdscats
tumblr_md3ndxQJu01rzxri9o1_500
Pewnie zdecydowała się na operacje na złą samoocenę przez te nogi, chciała być prawdopodobnie bardziej kobieca :)
Gdy jej fani się o tej operacji dowiedzieli komentarze były podzielone:
„Dobrze, że się zdecydowała na tą operację, teraz wygląda bardziej kobieco.”
„Mięśnie nóg Luny były jej uroczym punktem ㅠ _ ㅠ.”
„Wydaje się, że tylko strasznie schudła”
„Dziewczęce nogi nie powinny być umięśnione, ja wolę chude bez mięśni.”
Z twarzy się nic nie zmieniło, dlatego też nie jest podejrzewana o zmniejszenie nosa itp.
pobranetn_1289624222_162591392_0nie mogłam znaleźć więcej zdjęć z jej dzieciństwa! :O
lC53fd87po lewej Sulli a po prawej Luna :)

,

SulliSulli

Na portalach angielskich znalazłam informacje, że zdjęcia Sulli przed debiutem pokazują, że jej uroda jest zupełnie naturalna, nawet ma od urodzenia podwójne powieki.Hs25te71103_breastsssLO83UT52s1
..Lecz istnieją pewne plotki, że miała operacje nóg, ramion, ud i brzucha. A dokładnie o zrobienie sobieliposukcji w tych miejscach. 
Niektórzy mówią, że zdjęcia(które zaraz zobaczycie) to photoshop ale ja w to jakoś wątpię, ale sami oceńcie :D
Uda/nogi:
ppt02-1 (1)na powyższym zdjęciu chodzi o te dołeczki.
ppt02-7Po liposukcji skóra traci elastyczność i zostają ślady, bo po odessaniu tłuszczu skóra sama się nie naciągnie z powrotem :D
ppt02-5Zostają(z tego co wyczytałam) również siniaki.
Ramiona:266cce96c7850f872594429d3f0a25a34xLTOFz (1)Na tych zdjęciach również można zauważyć ślady po rzekomej liposukcji.
Fani również ‚wyhaczyli’, że Sulli w przeszłości miała prostowanie zębów.

253

No a teraz ma prościutkie :D86

No i to by było na tyle :)
BABY F(X)

#KPopLivePolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz