poniedziałek, 25 marca 2013

                                         GYARU

Ja w dzisiejszej notce zajmę się tym podstawowym stylem gyaru, czyli gyaru-kei.  
Na pytanie jak być taką gyaru odpowiem w kilku punktach:

1. Makijaż
Gyaru malują się dość charakterystycznie i mocno. Ważne jest tutaj powiększenie oczu, poprzez malowanie specjalnej kreski eyelinerem. Następnym ważnym jest doklejenie sztucznych, długich rzęs oraz nałożenie soczewek kosmetycznych, najczęściej Circle Lens, które właśnie znacznie powiększają oko. Chcesz być gyaru? Musisz również mieć nieskazitelnie czystą cerę, wszelkiego rodzaju pudry, a dokładnie ogromne ich ilości znakomicie zakrywają to co nie pożądane. Kolejne ważna rzecz to cienie do powiek, gyaru nie nakładają ich zbyt dużo, jedynym celem jest nadanie oczom większej głębi, najczęściej spotykane kolory to odcienie brązu, beżu i popieli. Ostatni punkt to błyszczyk, musi być on przede wszystkim mega słodki, jasne cukierkowe kolory jak najbardziej tak ;D

2. Włosy
Gyaru bardzo często noszą własne włosy, ale i również bujne peruki. Najważniejsze jest to żeby ich kolor był jasny, może to być jasny brąz albo blond. Najczęściej urocze fale i słodziutka grzywka ^o^ A w nie upięte różne spineczki, kokardki, gumeczki, cokolwiek co słodkie i urocze.
 3. Ubranie 
Gyaru głównie podążają za obecnie panującą modą w danym sezonie. Nałogowo odwiedzają wszystkie sklepy i kupują różne ubrania, dodatki które w tym okresie czasu są najbardziej popularne. Najczęściej ciuchy mają kolory jasne, czyli pastelowe róże, błękity czy inne kolory. Kwiatki, kokardki, kropki, paski, wstążeczki. Cała masa biżuterii, pierścionki, kolczyki, naszyjniki, wszystko co się świeci 
  


                      ULZZANG



Znalazłam też w necie kilka wskazówek i rad jak zostać Ulzzang'ime może komuś się przyda ^^ możliwe, że każdy z nas ma coś z ulzzanga, ale jedna czy dwie cechy nas nimi nie czynią najlepiej mieć wszystkie.

oto one

1. Należy zakupić soczewki Circle Lense ( Jak to w każdym azjatyckim stylu ^^, osobiście to ja boję się soczewek, ale to nie znaczy, że nie mogę powiedzmy, że "należeć" do jakiejś azjatyckie subkultury czy coś, akurat nie w każdym stylu są wymagane soczewki), ale w ulzzangu tak, ponieważ chodzi o powiększenie oczu .

2. Noszenie uroczych ubrań. Dziewczyny najczęściej noszą koszulki z kolorowymi nadrukami, lekko przyduże sweterki i tenisówki, tak samo ubierają się chłopcy. Można też dodawać do ubrań okulary.

3. Odpowiedni makijaż, czyli zwykłe kreski eyelinerem no i oczywiście tusz do rzęs jest niezbędny. Preferują używanie błyszczyków lub pomatek, a nie szminek, ponieważ w ulzzangu chodzi oto, aby wyglądać naturalnie. ( oczywiście to ma być tylko efekt, bo być naturalnym, a wyglądać naturalnie to co innego, a tak na marginesie ja wolę szminki, nie wiem dlaczego no i to kolejny powód dlaczego ja nie nadaję się na ulzzang x.x nawet nie bardzo kręci mnie ten styl tylko zazdroszczę im urody ^^ ).

4. Odpowiednia fryzura. Chłopcy: krótkie włosy (ale nie za krótkie) z grzywką na bok.Dziewczyny: proste grzywki lub zaczesane na bok, włosy proste lub luźno związane. Długość włosów jest tutaj obojętna, kolor tak samo.

5. Telefon z aparatem. To przecież oczywiste, aparat w życiu ulzzanga to podstawa, czymś trzeb przecież cyka fotki, a nie zawsze można zabrać ze sobą normalny aparat. Ulzzangi kochaja robić zdjęcia dlatego najlepiej mieć aparat we wszystkim.

Niby styl prosty jeśli chodzi o ubiór, bo wystarczy podążać za aktualnymi trendami w modzie, ten styl jest chyba najprostszy w Azji, ale żeby zostać ulzzangiem to trzeba się postarać i to już nie jest takie proste, bo trzeba mieć także odpowiedni charakter.

A oto kilka rad

*Niech cię nie obchodzi co mówią inni

*bądź szalony/szalona oczywiście w pozytywny sposób

*spróbuj się nauczyć kilku koreańskich słówek ( taaa to też nie dla mnie, chociaż kilka słówek znam, ale wolę japoński ;D ostrzegałam, że u mnie Japonia jest górą, ale Koreę też uwielbiam, ehhh no sami rozumiecie każdy ma swój gust ^^).

* ubieraj się w najnowsze trendy ( ehmmm ja tam mam gdzieś trendy ubieram się w to co mi się podoba i co odpowiada mojemu stylowi . Jeny co mi się dzisiaj stało tylko "jak dla mnie, według mnie" x.x szok ) .

*postaraj się dużo wiedzieć o koreańskich zespołach .
                                                                      OTO PARE ZDJĘĆ :










Ok to tyle o Ulzzang i Gyaru.. Notka ma prawo wam się nie podobać, bo co chwilę wtrącałam swoje zdanie, które rzadko było pozytywne w stosunku do Koreańczyków za co przepraszam >.< no chyba, że takie wtrącanie wam się podobało? Więc jeśli ja tam ostatnio wtrącam swoje zdanie następną notkę planuję zrobić taka typową o sobie, o tym co lubię i o moich dziwactwach, może wtedy się uspokoję i nie będzie co chwile w notkach " jak dla mnie" haha.  I jak wam się podoba ten pomysł? oczywiście możecie też pisać o czym Wy chcielibyście czytać na moim blogu. Jak na razie mam kilka pomysłów, ale kiedyś one się skończą, wiec czekam na wasze pomysły jeśli jakieś macie no i oczywiście na szczere komentarze dotyczące notek. Przez monitor nie ugryzę. Jeszcze się to nie zdarzyło hyhy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz