sobota, 23 listopada 2013

Taemin i jego dziewczęce uroki

Według Taemina z Shinee , pozory mogą być mylące.
Na 22. odcinku listopada SBS '' Cultwo Show ",  Omówiniono Taemina  z jego rzeczywistością , ze sceny osobowości . On powiedział: "Myślę, że wiele osób nie rozumie mnie ze względu na mój wygląd."
DJ Jung Chan Woo zapytał: "Czy myślisz, że jesteś kobiecy?" Taemin odpowiedział: "Ponieważ byłem młody, było dużo ludzi wokół mnie, którzy wzieli  mnie na dziewczynę." Dodał również: "To jest dla mnie trudne do naśladowania  załóg produkcyjnych. Mogę być trochę nietaktowny też."
Moim zdaniem Taemin się bardzo zmienił od debiutu , wiemy tez że dużo przeszedł , każdy ma swój własny styl ,a on musiał go zmienic z długich włosów na krótkie , jest troche bardziej poważny , ale dalej jest kochany i uroczy  :3
Oto kilka zdjęć Taemina z debiutu i po debiucie :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz